رادينرادين، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

دوست داشتنی ترینم

روز کودک

1391/7/17 10:14
نویسنده : بهناز
414 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم،دلبندم روزت مبارک.

هر روز،روز توست.هر بار که به تو نگاه می کنم غرق میشوم در دنیای زیبای کودکی و سیر نمی شوم از نگاه کردنت.چه کودکانه بازی می کنی.در آنی همه چیز فراموشت می شود.یادت می رود که همین چند ثانیه پیش ماشینت را از همان جا راندی و ماشینت افتاد.اشکالی ندارد دوباره امتحانش می کنی.کاش همه مان بچه بودیم .در عالم بی خیالی و فقط بازی و بازی.کاش این روحیه کودکی مان با خودمان بزرگ نمی شد.کاش همان بچه می ماندیم...........

دلبندم! ٢ سال است که روز کودک برایم معنی دیگری می دهد.دیگر مثل گذشته فقط به معنای این نیست که از صبح تا شب تلویزیون کارتون نشان دهد و ما بشینیم پای کارتون.٢ سال است که من هم ذوق می کنم برای این روز و برنامه ریزی می کنم که بهت خوش بگذرد.می دانم هنوز معنی اش را نمی دانی ولی می خواهم که این برایمان و برات عادت شود که این روز را جشن بگیریم.بالاخره این روز مال توست.

و آرزو می کنم که خدایا هیچ کودکی را از نعمت پدر و مادر خوب داشتن محروم نکن.خدایا لب بچه ها همیشه به خنده باز شه و هیچ جا دردی نباشه و خدا جونم هیچ بچه ای مریض نباشه.

روز کودک به همه کودکان سرزمینم مبارک.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه مامان پارسا جون
25 مهر 91 12:02
تولدت مبارک عزیزم