رادينرادين، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دوست داشتنی ترینم

از همه جا!

1392/8/14 14:55
نویسنده : بهناز
445 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم عکسها رو از دوربین می ریختم تو pc شرکت،دیدم عکسایی با موضوعات مختلف دارم که اینقدر زیاد نیستن که برای هر کدوم یه پست جدا بذارم و از طرفی هم حیفم اومد تو وبلاگ دوست داشتنی ترینم نذارم.به همین علت چند تا عکس با موضوعات مختلف در این پست می ذارم و در مورد هر کدوم در ابتدای خودش توضیح می دم.

تولد مامان و بابای رادین

1

ژست پسرم موقع عکس گرفتن ازش

2

هدیه پدر و مادرم به رادین به مناسبت تولد من و علیرضا!

3

کادوی عمو حمید رادین به مناسبت تولد من و علیرضا!

5

مهمان عزیز خونه ما که از راه دوری هم اومده بود .

6

عشق عمه ش آرتام ما!

7

8

پدر و پسر درحال شستن تراس خونه

9

بنده در حال حاضر شدن رفتن به استخر!

10

پسرک موزیسین ما!رادین علاقه بسیار زیادی به آلات موسیقی و نواختنشون داره.اینجا هم فکر کنم داره درام می زنه احتمالا.ازش هم می پرسیم می خوای چیکاره بشی می گه می خوام گیتار یزنم

12

تولد ساینای عزیزم.رادین حدود یک ساعت اول از بغلم نیومد پایین ولی کم کم یخش آب شد و اومد پایین.از خونه استیکر ستاره آورده بود که بچسبونه به دست دوستاش که اینجا داره رو دست روشای مهربون می چسبونه.

13

چسباندن به دست پارمین عزیز

14

بوسیدن دریای آرام کوچولو

15

16

17

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آتنا مامانیه روشا یدونه
14 آبان 92 15:38
هزار ما شا الله به این آقا پسری ناز و با نمک و شیطون . اسمش هم خیلی قشنگه خدا حفظش کنه براتون
مریم مامان محمدرضا
15 آبان 92 15:18
ماشالله به گل پسر.

انشالله که همیشه سلامت باشه.


ممنونم مریم جون.
مامان آوینا
26 آبان 92 10:00
ماشاله به دو تا پسرها هم رادین و هم آرتام خان خدا حفظش کنه عکسهاش واقعا جالب بود و دقیقا تجربیات مشترک ما در مورد کادو گرفتن ایشون توی تولد ما و همنطور استخر رفتن!!!!!! از طرف من بچلونششششششششششششش ممنونم نعیمه جونم.مرسی که سر زدی
مامان آوینا
12 آذر 92 10:58
بهناز جان عزیزم خوبی؟ رادین خوبه؟ نگرانت شدم ، مشکلت با مهد رادین حل شد؟ کجایی دختر یه سری بزن ایشاله که همیشه خوب و خوش باشی رادین رو ببوس مرسی عزیزم.خوبیم