رادينرادين، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دوست داشتنی ترینم

پسرک خانه ما 21 ماهه شد.

1391/4/27 11:30
نویسنده : بهناز
568 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه برابر با 25 تیر ماه در یک روز بسیار گرم رادین 21 ماهه شد.

پسرک ما دیگه داره بزرگ می شه .باور کردنش سخته .وقتی خیلی کوچولو بود یعنی نوزاد بود و همش گریه می کرد و اصلا نمی خوابید با خودم می گفتم خدایا کی میشه این بچه بزرگ بشه.الان دقیقا همون روزیه که آرزو می کردم.پسرم دیگه تقریبا همه چی رو می فهمه و درک می کنه.خودش شبا موقع خواب شیرجه می زنه تو رختخوابش و با همدیگه ماه و ستاره های خیالی رو تماشا می کنیم.قصه می گم و کمی ماساژ تا پسرک خوابش ببره.

خدایا شکرت به خاطر اینکه بچم سالمه،خدایا شکرت به خاطر اینکه بچم مشکلی نداره.خدایا منو ببخش اگه گاهی این فرشته ی کوچولوتو دعوا می کنم.سعی می کنم این اتفاق پیش نیاد ولی اتفاق افتادنش هم ناگزیره.خدایا کمکمون کن که پسرمونو بتونیم خوب و شایسته تربیت کنیم تا همه جا بتونیم سرمونو بالا بگیریم و بهش افتخار کنیم.

در یکماه گذشته به علت گرمی هوا ما تقریبا همش خونه بودیم.البته رادین گاهی وقتا صبحا با مادربزرگش بیرون یه دوری میزنن ولی عصرا معمولاتو خونه بازی میکنه.فقط ظهر یه روز جمعه طی یک حرکت ناباورانه تصمیم گرفتیم بریم سرزمین عجایب که هم ناهار بخوریم هم رادین بازی کنه.و اتفاق دیگه اینکه یه روز 5شنبه هم تولد رومینا جون دعوت بودیم تو باغ که اونجا هم به پسرمون خوش گذشت و هم اینکه من یه دل سیر دوستامو دیدم.

و اما عکسها:

رادین در حال پاک کردن سبزی(من اصلا کمکش نکردم هااااااا!)

اینجا من رادینو سوار تابش کرده بودم و داشت تاب می خورد که یهو از تاب اومد پایین و رفت تو اتاقش و با دو تا از عروسکاش اومد و اونا رو گذاشت تو تاب و شروع کرد به هل دادنشون

تاب

رادین در سرزمین عجایب(قربون اون دهنت برم که باز مونده از دیدن این همه حیوون-پسرم عاشق حیوانته)

عجایب 1

اسب

ماشین

موتور

درایور

رادین در تولد رومینا جون

تولد

کادوی رومینا به رادین بخاطر شرکت در تولدش

تولد 2

تولد رومینا جون

تولد3

تولد3

این بود انشای من!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریناز
29 تیر 91 13:19
وای وای واییییییییی ببین پسر توپولی منو الهییییییی
بهناز جون منم خیلی دوستت دارم اینقدر که بی ریایی.خیلی دلم تنگ شده چرا نمیای کلوپ؟؟البته من خودمم فعلا نمیرم دارم تلاش میکنم نرم.فکر کنم اینجوری بهتر باشه


سلام زهرایی.منم فکر کنم نریم کلوپ بهتره.مرسی از نظرت.ببوس دخملی رو
مريم مامان آريا
31 تیر 91 10:36
بهنازي جون سلام
فداي اون رادين نازت بشم
21 ماهگيش مبارك


ممنونم مریم عزیز.
مريم مامان آريا
1 مرداد 91 13:13
ما يك پيام خصوصي هم فرستاده بوديم ها

ما رو قابل ندونستين جواب بديم


مریم جون.ندیدمش اصلا.این حرفا چیه خانم .شما دوست عزیز منی.چک می کنم ببینم کجا رفته این پیام خصوصی!
❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 10:10
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان یک عدد کلوچه
15 مرداد 91 16:35
ممنون از اینکه اومدین و وقت گذاشتین و خوندید راستشو بخواهی اشتباه گفتی پس دلتو به جایزه خوش نکن عزیزمممممم بچلونید این پسر خوردنیتونو از طرف من....
مامان آدرین(امینه)
17 مرداد 91 21:15
سلام بهناز جون ماشالله به این گل پسر.هیچوقت یادم نمیره چه بانمک کالسکه بچه ها رو هل میداد.یادم میاد از خنده میمیرم.خدا نگهش داره.نمیدونستم وبلاگ داره وگرنه زودتر میومدم.
به ما هم سربزن.


سلام امینه جان.کجایی بابا.دلمون تنگ شده برات.ببوس پسری رو